Un alt fel de leapsa:d

Oki doki deciii am primit leapsa de la Niko,ms:-*

Asa si sa incep:

Zodia:Leu hrrrrrr:d

As vrea:Ca lumea sa nu mai fie asa de increzuta,o lume mai buna,chiar daca nu prea se poate dar….hei oricine poate sa viseze.

Pastrez:Toate amintiriile cu cea mai buna prietena a mea si verisoara,Andreea pe care o iubesc mult de tot si ea o stie.

Mi-as fi dorit:Sa ma nasc in alta epoca:d,imi plac rochiile acelea bufante

Nu-mi place:Minciuna,o urasc,stiu ca majoritatea dintre noi mintim cu nerusinare si asta nu-mi place deloc,prefer adevarul decat o minciuna…chiar daca doare acel adevar

Ma tem:de singuratate,sa fiu sincera eu una sunt o fire mai retrasa si linistita chiar prea linistita as spune dar daca ma calci pe coada ai incurcat-o cu mine…aaa si ma tem de paianjeni am atacuri de panica cand ii vad:d

Aud: Pai sa fiu sincera numai prostii din toate partiile,promisiuni care niciodata nu vor fi respectate si multe alte tampenii.

Imi pare rau:ca nu pot schimba lumea,mi-ar place sa fiu pt o zi in locul lui Obama:d

Imi place:Sa scriu,sa citesc,sa dau sfaturi chiar daca nu am trecut asa de mult prin viata dar la cei 18 ani ai mei pot spune ca sunt destul de matura cateodata,uneori ma port ca un copil de cresa dar asta e altctceva….

Nu sunt:Invidioasa,rea,orgolioasa,pesimista…

Dansez:Sa fiu sincera ringul meu de dans este camera mea,acolo ma simt cel mai bine cand dansez:d

Nicioadata:nu  m-as da batuta ca sa-mi ating scopurile

Par:Hmmm pai sunt o persoana calma dar cand nu-mi convine ceva zic imediat,la scoala de exempu sunt cea mai cuminte dar acasa sunt hmmm cum sa zic mai „acra”sau „a dracului”cum imi zice mama,seman foarte mult cu tatal meu si asta e ceva.Ma enervez destul de repede chiar prea repede pot zice:d

Nu-s intotdeauna:rabdatoare,sunt genul de fata : ori acum ori niciodata

Nu-mi place la mine: Pai imi sar prea repede nervii,as vrea sa schimb asta,dar nu prea merge,am incercat dar…fara succes

Sunt confuza:Eu una tot nu inteleg ce-i cu criza asta,sunt total confuza din 2009,unii au bani de se scalda in ei, iar unii de abia au de unde sa manance,nu stiu de ce Dumnezeului mai avem presedinti daca tot nu fac nimic…oooo stai fac…se lafaie in bani

Am nevoie: De intelegere din partea celorlalti,sprijin si multa iubire

Ar trebui:Sa incerc sa mai ascult si de sfaturile altora ,cam greu dar….

un anotimp:vara:x

o luna:August

o zi a saptamanii:hmmm duminica

o parte a zilei:seara,imi palce mult apusul e partea mea preferata a zilei deci….

un animal marin:delfinul

un animal de uscat:hmmm cainii aia mici de abia nascuti,ii ador:X:X::X:X

planeta:Saturn

lichid:Hmmm pai nu prea am idee…apa

piatra:diamantul galben si lapislazuli

metal:argint

pasare:paunul

planta:Trandafirul

stare a vremi:insorita

instrumet:pianul si chitara

sentiment:libertate

sunet:vantul care adie vara

cantec:Lindsey Haun-Broken

film:Twilight Saga,O iubire de neuitat,Mandrie si Prejudecata,La rascruce de vanturi,Ratiune si Simtire…

serial:The Vampire Diaries:x

oras:Londra,Venetia

gust:Dulce

aroma:ciocolata

culoare:verde,albastru,rosu,galben si lista poate continua

material:matase

o parte a capului:Ochii

drog:Extasy

accesoriu:Hmm lanticurile sunt obsedata de ele:d

o expresie a fetei:Confuza

o materie:Contabilitatea,ironic pt ca urasc matematica iar ele 2 se cam leaga

un persoanj din desene animate:Ferb

o forma:inima

o masina:hmmm nu prea le am eu cu masiniile dar ador masina lui Edward:d

un numar:10

o haina:Hmm pai eu una ma imbrac mai mult sport dar si elegant depinde de starea pe care o am

Asa si eu dau lui:

Andreea

Teo

OanaCullen

Marcee

RuxyCullen

Marina

Mary

Iulia

2 răspunsuri to “Un alt fel de leapsa:d”

  1. unsufletchinuit Says:

    mi-a placut si mie O iubire de neuitat.Uitasem cum e sa plangi pana am vazut filmul ala::XX:X:::X:X:

Lasă un comentariu